Aankomend Manager Operations

logo

Oze opdrachtgever Progress is een uitzendorganisatie gevestigd in Sint-Oederode. Met ongeveer 15 medewerkers bemiddeld Progress met name uitzendkrachten uit Oost-Europese landen zoals bijvoorbeeld Polen. Inmiddels zijn er via hen 350 uitzendkrachten aan het werk bij zo’n 60 klanten in diverse sectoren als Logistiek, Productie, Evenementenreiniging, Techniek/Metaal en Tuinbouw/Groen.

Progress kenmerkt zich door het streven naar een lange en duurzame relatie met haar opdrachtgevers. Door hun klanten wordt zij hoog gewaardeerd op betrouwbaarheid, persoonlijke toegankelijkheid van de interne medewerkers, werken conform de regels en professionaliteit.

De Progress organisatie bestaat uit drie afdelingen; Commercie, Financiën & Controlling en Planning/Recruitment.

Werken bij Progress is uitdagend en gevarieerd. Je krijgt veel verantwoordelijkheid in het uitoefenen van je functie. Daarnaast is er veel ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

Ter uitbreiding van hun organisatie zijn wij voor hen op zoek naar een:

AANKOMEND MANAGER OPERATIONS

De aankomende Operationeel Manager zal starten als hoofd van de afdeling Planning en Recruitment. Bij gebleken geschiktheid zal de kandidaat doorgroeien naar de functie van Operationeel Manager De onderstaande beschrijving betreft de functie van Hoofd Planning & Recruitment.

Doel van de functie

Het Hoofd Planning & Recruitment is verantwoordelijk voor de werving en selectie van potentiële kandidaten en is erop gericht om een kwalitatief goede match te realiseren tussen de aanvraag en geselecteerde kandidaat. Hij geeft leiding en sturing aan zijn collega’s en levert een actieve bijdrage aan de dagelijkse planning inzake arbeidsmigranten, huisvesting en wagenpark. Het Hoofd Planning & Recruitment overziet het geheel van recruitment/planning en draagt verantwoordelijkheid voor de processen binnen de afdeling.

Organisatorische positie

Het Hoofd Planning & Recruitment is werkzaam binnen de afdeling planning, recruitment en facilitair. Hij/zij rapporteert aan en ontvangt direct leiding van de algemeen directeur.

Taken en Verantwoordelijkheden

  • Werving en Selectie; Stemt de wervingsactiviteiten af op de klantvraag.
  • Plannen; verzorgt het proces van aannemen en afwikkelen van inleenverzoeken, het vastleggen ervan in het systeem, het verwerken van de dag- en weekplanningen en het bewaken van de continuïteit en kwaliteit van de flexpool.
  • Leidinggeven; het voeren van plannings-, voortgangs- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers binnen de afdeling en het coachen en begeleiden van de medewerkers.
  • Informatie verstrekking en klachtenbehandeling; het afhandelen vragen en eventuele klachten op een correcte wijze en het zorgen voor juiste registratie en rapportage, het voorzien van specifieke informatie ten aanzien van functie en bedrijf, het verzorgen van overeenkomsten met de uitzendkrachten.
  • Administratie; Het verzorgen van de administratieve handelingen rondom de uitzendkrachten.
  • Begeleiding flexkrachten; het begeleiden van uitzendkrachten op de voortgang van hun werkzaamheden, verzuim en eventuele herplaatsing.
  • Arbo, veiligheid & milieu; het voeren van periodieke evaluaties met flexkrachten conform de ATE methodiek zodat de veiligheid en gezondheid van de flexkracht op de werkplek geborgd is en/of verbeterd wordt en het verstreken van benodigde PBM’s en overige klant specifieke benodigdheden aan tewerkgestelde flexkrachten..

Profiel

Wij zoeken een energieke leider, iemand die mensen kan motiveren, coachen en ook durft aan te spreken als dat nodig is. Iemand waarbij het ondernemerschap door de aderen stroomt. Je hebt een hands-on mentaliteit, wil zelf ook operationeel uitvoering geven aan de taken, maar weet het overzicht te houden. Je bent dienstbaar en gastvrij aan de klanten, uitzendkrachten en medewerkers van de organisatie. Je bent een inhoudelijke professional, je hebt veel kennis van de administratieve organisatie, ervaring en kennis op het gebied van het maken van planningen, affiniteit met ICT en met facilitaire zaken. Je hebt kennis, ervaring met het verder inrichten en optimaliseren van processen op de genoemde werkgebieden. Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie.

Functieprofiel

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van branche gerelateerde wet- en regelgeving;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands ( minimaal NT2 B2 niveau) Engels. Pools is een pré;
  • Kennis van en vaardigheid in het werken met geautomatiseerde systemen;
  • Kennis van en vaardigheid in het gebruik van social media;
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring;
  • SEU diploma (binnen 1 jaar dienstverband)
  • VIL-VCU ( verplicht na 3 maanden dienstverband)

Competenties

  • Resultaatgerichtheid
  • Klantgerichtheid
  • Plannen & Organiseren
  • Leidinggeven
  • Verantwoordelijkheid
  • Resultaatgerichtheid

Aanbod

Progress biedt een inspirerende, gevarieerde en uitdagende werkomgeving waar veel ruimte is voor je persoonlijke groei en verdere ontwikkeling. Je voert je functie zelfstandig uit en hebt een belangrijke bijdrage aan het verdere groei van de organisatie.

 

Interesse ?

Als je interesse hebt in deze functie kan je contact opnemen met Robert Jan Prins. Hij is te bereiken op 06-29534310 of per email rj.prins@mase-international.nl

Voor deze functie is eveneens een uitgebreide kandidaat brochure beschikbaar. Deze kun je aanvragen via info@mase-international.nl.

 

Solliciteer op deze functie